Followers

Sunday, July 10, 2011

Jahilliah Moden di Malaysia -- Bayi depan tadika


SENTUL: Seorang pesara tentera yang dalam perjalanan pulang daripada menunaikan solat Subuh di surau berdekatan rumahnya di Taman Setapak, dekat sini, terkejut apabila dimaklumkan seorang lelaki tidak dikenali mengenai penemuan bayi di depan sebuah tadika di taman berkenaan, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 pagi itu, lelaki berusia 50-an itu ingin pulang ke rumahnya selepas menunaikan solat Subuh di surau berdekatan sebelum terserempak lelaki tidak dikenalinya dan memberitahu perkara itu.


Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi berkata, pesara tentera itu bergegas ke tadika berkenaan dan menjumpai bayi terbabit yang diletakkan di dalam beg plastik dan berkeadaan baik.

“Lelaki itu membawa bayi terbabit ke Balai Polis Danau Kota dan membuat laporan,” katanya.


Menurutnya, bayi lelaki yang ditemui dibalut dengan tuala sebelum diletakkan dalam plastik itu dipercayai baru dilahirkan. Polis membawa bayi itu ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk pemeriksaan lanjut.


“Walau terdapat banyak kesan gigitan nyamuk di mukanya, pihak hospital bagaimanapun mengesahkan bayi itu sihat.

“Bayi itu kini diletakkan dalam jagaan HKL,” katanya.

myMetro

1 comment:

Unknown said...

saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK



ARTICLE SEBELUM INI