Followers

Sunday, January 31, 2010

ZAUJAH ANA DAPAT IKAN ROUHU MEMANJING

Zaujah ana sedang tarikh ikan, melentik joran. Itu ikan kat bawah

Ini dua ekor ikan (Ara-Ara) yang kami dapat mancing semalam







Sunday, January 24, 2010

Kisah Anak Derhaka

Kisah si anak derhaka

Jenayah anak terhadap ibu bapa mesti dibendung.


HATI Tumi remuk apabila anak tunggalnya enggan mengakuinya sebagai ibu.


“SELEPAS kedua-dua kaki saya dipotong, bukan kata-kata semangat yang saya terima. Sebaliknya, setiap hari saya dicemuh dan dihina kerana menyusahkan mereka.

“Isteri dan anak-anak menganggap saya sebagai beban apatah lagi apabila saya kerap minta bantuan mereka untuk bergerak atau menguruskan diri.

“Kadang-kadang, kewujudan saya di rumah seperti tidak dipedulikan. Saya menjadi penagih simpati daripada isteri dan anak-anak sedangkan selama ini tulang empat kerat ini yang memberi mereka makan,” luah Othman Ismail, 70.

Hidup pesara kerajaan ini dahulunya meriah dengan gelak tawa isteri dan dua pasang cahaya mata.

Walaupun tanpa kemewahan yang melimpah ruah, ia cukup membuatkan hatinya bahagia apabila anak-anaknya berjaya, malah ada yang melangkahkan kaki ke universiti.


Baca selanajutnya


Marah Jika langgar Pantang


Ada kira-kira 3,000 ekor buaya di Sungai Linggi yang terkenal dengan keindahan dan udang galahnya.



PENGALAMAN diusik dan diserang seekor 'buaya hijau' di Sungai Timun, Linggi, Negeri Sembilan, tidak dapat dilupakan Aziz Salim, 55.

Aziz sudah mula menyusur sungai itu untuk menangkap ikan dan udang galah sejak usia belasan tahun tetapi hanya pada tahun lalu, ada buaya berani mengacahnya. Bukan sekali, tetapi dua kali beliau bertembung dengan reptilia ganas itu.

Kali pertama, buaya itu tersangkut di jalanya ketika beliau sedang asyik menjala udang galah. Menyangkakan ia rentapan beberapa ekor ikan siakap, Aziz mula tersenyum lebar.

Baca selanjutnya





Thursday, January 14, 2010

MAMPUKAN KITA LAKUKAN BEGINI

POLIS SYARIAH GIAT CEGAH NAKSIAT


SEORANG anggota polis syariah menyoal seorang

lelaki yang duduk di tepi pantai bersama kekasihnya

di Banda Aceh pada 18 Disember lalu.


BANDA ACEH - Polis pencegah maksiat di sini yang dikenali sebagai Wilayatul Hisbah giat memberi teguran kepada pasangan kekasih yang duduk di tepi pantai, wanita tidak bertudung, berjudi dan peminum arak.

"Kamu masih tidak berkahwin. Kamu sepatutnya tidak berada bersama-sama di sini.

"Kamu sepatutnya pergi dari sini," kata seorang pegawai pencegah maksiat itu kepada satu pasangan kekasih yang berjalan ke tempat meletak kenderaan sambil disaksikan oleh sejumlah orang di sini, baru-baru ini.(Baca seterusnya disini)




Friday, January 8, 2010

Pasangan ditangkap khalwat mengaku pernah sertai pesta seks


KULIM - Kekasih berusia 22 dan 21 tahun ditangkap khalwat di Taman Angsana jam satu pagi semalam.

Ketua Penguat Kuasa, Pejabat Agama Islam Kulim Kedah (PADK) Roslan Mat berkata, mereka menerima aduan dari penduduk taman itu mendakwa pasangan lelaki kerap membawa teman wanitanya pulang ke rumah apabila ketiadaan bapanya.

Menurutnya, lima anggota penguat kuasa diarahkan ke rumah yang disyaki dan sampai kira-kira pada jam 12.05 pagi.

Soal siasat mendapati pasangan perempuan berasal dari Kuala Nerang, Kedah dan bekerja bersama ibunya di kantin salah sebuah IPTA di Permatang Pauh manakala pasangan lelaki berasal dari Bukit Mertajam dan bekerja sebagai pembantu stor sebuah syarikat elektrik di sana.

“PADK mendapat aduan dari orang awam kira-kira jam 11 malam dan terpaksa menunggu lebih sepuluh minit sebelum pintu rumah dibuka.

“Ketika serbuan di buat bapa pasangan lelaki tidak ada di rumah kerana bekerja manakala ibunya meninggal dunia setahun lalu,” katanya.

Beliau berkata, dari soal siasat mendapati pasangan ini pernah terlibat dengan pesta seks yang diadakan di salah sebuah pusat rekreasi di Bukit Merah dan ini bukan kali pertama mereka melakukan persetubuhan haram.

Kedua-dua mereka telah dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kulim untuk membuat laporan dan dibebaskan dengan ikan jamin.

“Pasangan ini mengaku pernah terlibat dengan pesta seks di sebuah pusat rekreasi di Bukit Merah bersama tiga pasangan lain di mana mereka melakukan perbuatan itu bersama pasangan masing-masing di dalam bilik yang sama.

“Mereka akan didakwa mengikut Seksyen 9 (1) (2) Enakmen Kanun Jenayah Syariah Negeri Kedah 1988 dan sabit kesalahan mereka boleh dikenakan hukuman denda RM2,000 atau setahun penjara,” katanya.
Sumber

Sunday, January 3, 2010

URUT (B2B) JADIKAN UMPAN BERAHI LELAKI




KUALA LUMPUR: Dulu urut batin, tetapi kini ‘urut badan dengan badan’ dijadikan sebagai umpan berahi untuk menarik perhatian lelaki hidung belang berkunjung ke rumah urut.

Dengan bayaran antara RM130 hingga RM150, khidmat ekstra itu hangat diperkatakan sekarang sehingga tauke rumah urut berlumba-lumba menawarkannya.

Wartawan Metro Ahad mengesan kewujudan ‘pakej maksiat’ terbabit selepas diberitahu oleh seorang pelanggan tetap beberapa rumah urut yang menyediakan khidmat itu.

Dikenali sebagai Faizal, 32, dia mendakwa khidmat ekstra itu ditawarkan secara terbuka kepada pelanggan. Menurutnya, ia dengan panggilan ‘B2B’ (body to body) di kalangan pelanggan yang mengetahuinya, terutama golongan muda.

“Dulu kalau ke rumah urut, tawaran yang selalu diberi adalah urut batin, tetapi sekarang ada urut badan dengan badan. Sebut saja B2B, ia popular di kalangan mereka yang selalu berkunjung ke rumah urut,’ katanya.

Faizal berkata, sama seperti khidmat urut batin yang pada mulanya ditawarkan secara rahsia, kini kebanyakan rumah urut menawarkan khidmat B2B secara terbuka.

“Pada mulanya saya tidak tahu ada khidmat seperti itu di rumah urut kerana sebelum ini yang sering diuar-uarkan adalah urut batin dan seks.

“Ketika berkunjung ke sebuah rumah urut di bandar raya ini, penjaga kaunternya dengan selamba menawarkan saya khidmat B2B yang asyik dikatakan sebagai lain daripada yang lain.

“Penjaga kaunter itu beritahu ia tidak membabitkan seks, sebaliknya hanya gesel menggesel menggunakan tubuh si tukang urut wanita tanpa seurat benang,” katanya.

Menurut Faizal, rumah urut dikunjunginya menetapkan harga antara RM130 hingga RM150 untuk pakej itu.

“Pertama kali mencuba, saya berasa ketagih untuk mengulanginya semula. Kesudahannya pada awalnya seminggu sekali saja, tetapi lama kelamaan dua tiga kali sebulan kerana belanjanya besar.

“Sepanjang berkunjung ke beberapa rumah urut yang menawarkan khidmat itu, saya akui kebanyakan pelanggan ‘kemaruk’ memilih pakej berkenaan,” katanya.

Faizal berkata, tidak kurang daripada 10 rumah urut di Kuala Lumpur dan Selangor menawarkan khidmat itu.

“Ada rumah urut yang dulu hanya menawarkan urut batin kini menyediakan B2B apabila menyedari pakej itu menjadi buruan dan lebih menguntungkan.

“Berdasarkan pengalaman saya, tukang urut yang melakukan ‘tugas’ itu adalah warga asing, terutama dari China dan Thailand. Ada yang langsung tak tahu mengurut, sebaliknya hanya melakukan B2B,” katanya.

Berdasarkan maklumat diberi Faizal, wartawan Metro Ahad berkunjung ke sebuah rumah urut yang menyediakan khidmat itu.

Terbukti dakwaan Faizal benar kerana penjaga kaunter memberitahu ada ‘servis’ B2B sebaik ditanya mengenai pakej ditawarkan.

“Apa ‘servis’ awak mahu? Sini ada B2B, urut badan dengan badan. Tak mahal, RM150 saja untuk satu jam,” kata penjaga rumah urut berkenaan.

Kunjungan sekitar jam 8 malam itu turut membuktikan kegilaan lelaki hidung belang terhadap pakej B2B terserlah apabila penjaga kaunter memberitahu semua tukang urut sibuk melayan pelanggan.

“Awak kena tunggu lagi satu jam sebab tukang urut tiada. Semua layan pelanggan yang kebanyakannya ambil pakej B2B.

“Awak mesti cuba. Tengok... ramai ambil pakej itu,” katanya.

Bagi membuktikan dakwaan itu, wartawan Metro Ahad berpura-pura mendekati seorang pelanggan yang menunggu giliran.

Ketika ditanya tujuannya ke rumah urut itu, tanpa berselindung lelaki terbabit memberitahu mahu mengambil pakej B2B.

“Sudah tiga kali saya ke sini dan ramai juga kawan datang sebab ada pakej B2B. Bukan di sini saja, ada rumah urut lain buat B2B. Saya ada juga pergi ke tempat lain. Banyaklah sekarang (tawarkan B2B),” katanya.

Dalam pada itu, pemantauan di sebuah rumah urut lain mendapati perkhidmatan berkenaan turut disediakan. Penjaga kaunter memaklumkan, selain urut batin, urut badan dengan badan adalah ‘menu istimewa’ mereka.

Bayaran dikenakan adalah RM150 dan khidmat itu dilakukan tukang urut warga Thailand.

Sumber:



Saturday, January 2, 2010

Nenek lapan cucu dicekup khalwat



SEORANG lelaki gagal sembunyikan diri ketika diserbu pegawai Jaip di Kuantan, semalam.

Pasangan mengaku lakukan seks di hotel

KUANTAN: Seorang nenek lapan cucu berusia 54 tahun antara 58 orang ditahan kerana melakukan kesalahan syariah dalam Ops Insaf Jabatan Agama Islam Pahang (Jaip) di sekitar ibu negeri, awal pagi semalam.

Nenek yang beralamat di Kampung Kurnia, Kuantan ditahan bersama pasangannya, seorang lelaki berusia 38 tahun kerana disyaki berkhalwat di hotel murah pada jam 7.20 pagi(Baca lagi disini)

Ayid>> Alahai nenek, dah 8 cucu pun nak khalwat lagi. Bela aje lah cucu tu.Apa nak cari lagi.

ARTICLE SEBELUM INI