Followers

Sunday, May 30, 2010

DAH AKIBAT IKUT KASANOVA


KUALA LUMPUR: Akibat terpedaya dengan ‘ayat power’ seorang kasanova baru dikenalinya kurang seminggu, seorang pelajar berusia 15 tahun dirogol bergilir-gilir sekumpulan tiga lelaki di sebuah pangsapuri di Bandar Tasik Permaisuri, di sini, Jumaat lalu.



Bagaimanapun, mangsa bernasib baik apabila pemilik rumah terbabit menjumpainya dalam keadaan bogel sebelum memberikannya pakaian dan menghantarkannya pulang ke rumah.


Difahamkan, ketiga-tiga suspek adalah penyewa baru di pangsapuri itu yang turut tinggal bersama pemilik rumah itu.


Semuanya bermula kira-kira jam 11 malam, apabila mangsa yang tinggal di Taman Maluri dijemput teman lelaki yang baru dikenalinya itu.

Menurut sumber, mangsa bersetuju untuk keluar bersama kasanova berusia awal 20-an itu untuk menonton wayang lewat malam.



“Mangsa yang langsung tidak menyedari lelaki terbabit mempunyai niat buruk dan pelawaan untuk menonton wayang hanyalah satu perangkap,” katanya.


Ketika dalam perjalanan untuk ke panggung wayang, kasanova terbabit mendakwa terpaksa berpatah balik ke rumahnya di Bandar Tasik Permaisuri kerana tertinggal barang penting.


Sebaik tiba di tempat letak kereta pangsapuri terbabit, suspek mengajak mangsa naik ke rumahnya, namun ditolak pelajar malang itu.


“Mangsa terpaksa mengalah dan mengikutinya kerana suspek mendakwa di kawasan berkenaan banyak penagih dadah. Malah, suspek cuma meminta pelajar terbabit untuk tunggu di hadapan rumah bagi mengelakkan kejadian tidak diingini,” katanya.


Sumber berkata, sebaik tiba di hadapan rumah berkenaan, suspek menarik tangan mangsa dan membawanya masuk ke dalam bilik.


Berang dengan tindakan itu, pelajar terbabit menampar muka suspek menyebabkan dia dipukul kasanova itu sebelum dirogol.

Nasib malang pelajar itu tidak berakhir di situ apabila rakan dua lagi rakan suspek berusia awal 20-an bergilir-gilir merogolnya.


Selepas ketiga-tiga suspek keluar, pemilik rumah pulang kira-kira jam 1 pagi, sebelum mendapati dia dalam keadaan bogel.


Mangsa menceritakan kejadian buruk yang menimpanya kepada ibu bapanya sebelum dinasihatkan untuk membuat laporan polis.


Sehubungan itu, mangsa membuat laporan di Balai Polis Taman Maluri.


Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Cheras, Superintendan Abdul Rahim Hamzah Othman ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian berkenaan dan memberitahu, kes terbabit sudah dirujukkan ke Ibu Pejabat Polis Kontijen (IPK) Kuala Lumpur untuk tindakan lanjut.

Metro

No comments:



ARTICLE SEBELUM INI